داکت اسپلیت صابکول

در حال نمایش 2 نتیجه

    مشاوره رایگان


    معرفی برند داکت اسپلیت صابکول : صنایع برودتی وحید یک شرکت با قدمت تخصصی در زمینه ی صنعت تهویه و تبرید می باشد. محصولات مختلفی در زمینه ی تبرید و تهویه مطبوع توسط این شرکت تولید و عرضه می گردد. این برند یکی از نخستین شرکت های ایرانی بود که برای تولید دستگاه های ایرانی قدم برداشت. این شرکت با نیاز سنجی این موضوع دست به این اقدام زد.

    معرفی اسپلیت کانالی صابکول

    این نمونه از جمله نمونه های اولیه ی یک اسپلیت کانالی ایرانی می باشد. هواساز صابکول دارای بلور های فلزی می باشد. این بلوور ها کمک شایانی به تولید باد زیاد توسط این محصول کرده است. البته این امر منجر به تولید صدای زیاد توسط این دستگاه شده است.

    کمپرسور استفاده شده در بیشتر اسپلیت صابکول با برند کوپلند می باشد که قدرت سرمایشی قابل توجهی به آن داده است. ابعاد اسپلیت کانالی در بیشتر ظرفیت ها قابل دفاع نمی باشد. در واقع کیفیت سرمایش و گرمایش در این محصول نسبت به مشخصات ظاهری آن بسیار بیشتر رعایت شده است. البته تولید کننده این محصول همواره سعی در برطرف کردن نقاط ضعف آن داشته است. اسپلیت کانالی صابکول مانند سایر دستگاه های ایرانی فقط در مدل غیر اینورتر موجود می باشد.

    مزایا

    • پرتاب باد مناسب

    معایب

    • صدای زیاد مصرف نسبتا بالای انرژی

    قیمت داکت اسپلیت صابکول

    قیمت سیستم را با توجه به قطعات به کار رفته در آن تا حدودی می توان پذیرفت . اما به دلیل عدم رعایت دقیق پارامتر های ظاهری نتوانسته مشتریان را به لحاظ قیمت گذاری توجیه نماید.

    کارنامه خدمات

    به طور کلی خدمات پس از فروش در زمینه ی محصولات در کلیه ی برند ها نمره ی قابل قبولی می گیرد. چه در زمینه ی تامین قطعات و چه در زمینه ی تعمیرات ضعف های بسیاری مشاهده می شود. داکت اسپلیت صابکول نیز از این قاعده مستثنی نیست.

    توصیه نهایی

    اگر به دنبال خرید دستگاهی جهت تامین تهویه مطبوع ، سرمایش و گرمایش واحد های تجاری پر استهلاک خود هستید این برند تقریبا نیاز شما را برآورده می کند.

      مشاوره رایگان
      headset