داکت اسپلیت سامسونگ

در حال نمایش 4 نتیجه

داکت اسپلیت سامسونگ

سامسونگ از جمله برند های پرفروش در زمینه های مختلف همانند گوشی تلفن همراه، لوازم خانگی و … به شمار می رود. این حجم از اعتماد مردم به این برند جسارت حضور در عرصه های مختلف را به آن بخشیده است. انواع داکت اسپلیت سامسونگ مدت ها است که در بازار ایران جا باز کرده است. سامسونگ با بهره گیری از تکنولوژی های روز توانسته محصولی نسبتا قابل اعتماد به بازار عرضه کند.

  • مزایا و معایب کولرهای کانالی سامسونگ چیست ؟
    بکار گیری تکنولوژی روز در سری های جدید و شهرت برند به دلیل کیفیت بالا از مزایای مهم آن می باشند. اما از جمله مهمترین معایب می توان به جنس نا مرغوب بلوور هواساز آن در کنار قیمت بالا نسبت به کیفیت اشاره کرد.
  • خدمات پس از فروش کولرگازی های سامسونگ چگونه است؟
    به طور کلی خدمات پس از فروش در زمینه ی محصولات داکت اسپیت در کلیه ی برند ها نمره ی قابل قبولی نمی گیرد. چه در زمینه ی تامین قطعات و چه در زمینه ی تعمیرات ضعف های بسیاری مشاهده می شود. داکت اسپیت سامسونگ نیز از این قائده مستثنی نیست.
  • مزایا داکت اسپلیت اینور سامسونگ در چه مواردی است؟
    طراحی فوق العاده جمع و جور این دستگاه نسبت به سیستم های تهویه مطبوع معمولی، حجم و وزن یونیت داخلی را تا 30% کاهش داده است. به همین دلیل این مدل مناسب نصب آسان در فضاهایی با متراژ کم می باشد. البته سرویس و نگهداری این دستگاه نیز نسبت به مدل های مشابه آسان تر است.
phone_in_talk