راهنمای خرید داکت اسپلیت



۴.۹/۵ - (۱۰ امتیاز)

هدف از خرید هر محصول رفع پاره ای از نیاز های زندگیست. یکی از مهمترین نیاز های جامعه ی امروز ، تامین سرمایش و گرمایش مطلوب است. راه های زیادی برای این کار وجود دارد. معمولا اغلب راهکار ها شامل تامین یکی از گزینه های سرمایش و گرمایش می شود. در این میان یک روش مطمئن جهت تامین همزمان سرمایش و گرمایش وجود دارد و آن استفاده از سیستم داکت اسپلیت می باشد. اگر شما به این جمع بندی رسیده است که از داکت اسپلیت برای این منظور استفاده نمایید باید برخی نکات را در هنگام خرید این محصول رعایت فرمایید. نکات راهنمای خرید داکت اسپلیت در این مطلب گنجانده شده است و به شما دیدی باز تر در این موضوع خواهد داد.

نکات قابل توجه در خرید داکت اسپلیت

اگر زیر سازی لازم برای نصب دستگاه صورت نگرفته است قبل از اقدام به خرید محصول فکری به حال زیر سازی کنید. جهت انجام دقیق این امور می توانید مطلب زیر سازی داکت اسپلیت را در سایت دماپا مطالعه فرمایید.  اگر زیر سازی لازم جهت نصب دستگاه شما انجام شده است ، جهت انجام یک خرید موفق مطابق با گام های زیر اقدام نمایید

آشنایی کلی با سیستم داکت اسپلیت : در این مرحله باید بدانید دقیقا در حال خرید چه سیستمی هستید.برای این کار کافیست مقاله عملکرد داکت اسپلیت در سایت دماپا را مطالعه فرمایید. این مهم در هنگام مذاکره با شرکت های مختلف که در گام های بعدی خواهید دید به شما کمک شایانی خواهد نمود. شرکت های فعال در این حوزه را شناسایی نمایید.

یک چک لیست شامل شرکت های ارائه دهنده این محصول تهیه بفرمایید. با شرکت ها مختلف تماس گرفته و از انها بخواهید تنها نام محصول به همراه عکس دقیق دستگاه به همراه مشخصات فنی را برایتان ارسال کنند. پرس و جوی سنتی در میان کسانی که به انها اعتماد دارید نیز می تواند دست شما را در نوشتن این لیست باز بگذارد.

نکات و راهنمای خرید داکت اسپلیت

اکنون شما دارای یک بانک اطلاعاتی تقریبا جامع در مورد داکت اسپلیت هستید. اما فراموش نکنید اغلب اطلاعاتی که به دست شما رسیده است صرفا ادعای شرکت های مختلف می باشد . در گام های بعدی راستی آزمایی را در دستور کار. قرار می دهید.

سیستم داخلی اسپلیت کانالی

با پارامتر های مشترک میان تمام بانک اطلاعاتی خود اشنا شوید. پارامتر هایی نظیر مارک کمپرسور ( موتور اصلی ) ، جنسس بلوور فن داخلی ، ابعاد دستگاه ، ظرفیت پرتاب باد ، صدای دستگاه داخلی ٬ مصرف برق ٬ کیفیت قطعات ٬ تامین قطعات یدکی ، خدمات پس از فروش و برخی موارد دیگر . شما باید به صورت کلی با این پارامتر ها و تاثیرات آن بر کیفیت دستگاه اشنا شوید . فرضا صدای دستگاه داخلی داکت اسپلیت معمولا یک معیار مهم در انتخاب دستگاه بوده و ارتباط مستقیم با آسایش مصرف کننده دارد. یا موتور دستگاه که به عنوان قلب سیستم عمل می کند.

راهنمای خرید داکت اسپلیت مناسب

پارامتر های مهمتر از دید خودتان را لیست کنید. ببینید دقیقا کدام یک از معیار های بالا را مهمتر می دانید. موارد را با توجه به اهمیت موضوع سورت کنید. با شرکت هایی که اطلاعات فنی در اختیار شما گذاشته اند تماس بگیرید . در مورد کم و کیف پارامتر های مهم پرس و جو کنید.

در این موارد معمولا کارمندان غیر متخصص مشغول به پاسخگویی روتین به سوالات شما می شوند فورا درخواست صحبت کردن با مسئول نصب را داشته باشید. نکات برجسته ی هر تماس را یادداشت برداری کنید. مجددا داده ها را مرور کنید. با توجه به سطح اطلاعات فنی ارائه شده و پارامتر های مهم از چند شرکت بخواهید تا کارشناس به محل اعزام کنند سپس از ایشان بخواهید یک دستگاه روشن در حال کار واقعی ( بهتر است به پروژه ها ی قبلی سر بزنید ).

فارغ از هرگونه نام و نشان ، براساس عملکرد پارامتر های عمومی مختلف و کیفیت خدمات و آمادگی تامین قطعات شرکت های مختلف قضاوت کنید. تصمیم نهایی را قاطعانه و حتما با مشورت یک نصاب و تعمیرکار مطمعن بگیرید. همچنین می توانید قیمت انواع داکت اسپلیت را از سایت دماپا بررسی کرده و جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *